Monday



Måndag och ny start,
jag är så sjukt glad och lycklig just nu och jag vet inte
varför. Var länge sen jag kände så här och jag har lärt
mig ta vara på dessa tillfällen något enormt mycket sen
allt med allt.
Jag puttar undan sånt som inte är värt att lägga energi
på och gör det jag själv mår som bäst av. Jag slutade
tidigt och ute känns det nästan som vår konstigt nog
vilket gjorde mig pepp på dagens tränings runda.
Core, Gym och fys pass stod på tapeten och när det är
gjort är det så sjukt skönt i kropp och själ!Loves it.

Peace
it does not mean to be in a place where there is no noise,
truble or hard work. It means to be in the mids of those
things and still be calm in your heart.
´




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0