'



Jag försöker hitta mig ett balanserat liv,
utan stress, dålig mage och konstiga
tankar. Jag vet fan inte om jag någonsin
någon gång i mitt liv kommer att lyckas?!
Jag behöver tipps, jag tror jag fan jag
behöver gå till en riktigt coach som kan
vägleda mig och få mig att priotera tankar
och hjälpa mig lägga tyngden på det som
absolute är viktigast.
Är man en sund och balanserad människa
orkar man nog mer, smittar man av sig på
andra människor på ett possitivt sätt och
kan leva mitt ibland allting och ändå vara
lugnt i sitt inre.

Det är jobbigt att vara blödig 24 timmar om
dygnet och ha en känsla av oro och tyngd
över bröstet, det är inget sunt liv.
Det är inte normal att vara pigg en vecka för
att sedan inte ens orka gå upp ur sängen
andra veckan och inte lyfta ett finger för ens
llite frisk luft/ träning. Ångest frammkallande.

Jag tror helt seriöst att jag inte ens är hälften
av återställd efter dena månad.
Det värsta som människa är att bli ut´nyttjad. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0