'



Ledig helg, frdag lördag söndag
helt jävla ofattbart fortfarande och den började bra
med en intervju nu på morgonen. Jag åt sedan lunch
med mamma på saluhallen, moussaka, vi Köppäs bara
älskar sån där malen och ihop geggad mat vi.
Mannen i kassan var även finsk så jag flörtade till mig
kaffe på maten, inte illa punkat alls. Han älskar mig nog.

Jag har städat som en galning, diskat som en bosch maskin
och skurat för fulla muggar här hemma. Helgs fint är ett
måste hemma hos mig förstår ni!
Det fattas bara färska vita underbara blomster här hemma,
det får jag nog kirra i morgon, jag går fan inte till jobbet
på hela helgen ska ni veta!
Jag ska snart pysa iväg på ett core pass och ett step up
pass och det må jag säga Förbannat skönt på en fredag.
Jag har nyss bestämt en Bio Date till kvällen, det var ett
tag sen och jag brukar aldrig vara sugen på bio. Tycker
det är så otrevligt, osocialt och folk vill ju bara se blod,
mord, skräck och spnt där vilket gör att jag Blundar mer
en halva filmen, värt?! Men i kväll så, jag hoppas på någon
mysig film. Men tänker jag efter vilka jag ska på bio med
får vi nog välja olika salar ändå haha.

Ladda, Peppa, nu tar jag en powerwalk till gymmet !









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0