'



Jag har en sjukt stor craving för smoothies just nu
en på morgonen och en efter middagen är ett måste.
Minst två per dag med enbart frukt och bär är det som
gäller mumms som maria skulle säga.
Jag är lite orolig för grannarna stackars stackars att få
höra mixern varje morgon, men det skiter jag i sörrni!

Bra träning i dag, taggad som fan och cycklade som en
galning. Johannas pass är grymma, kanske för hon är
en vän till mig också som dom blir bättre. Int vet ja, men
det måste ni testa, klockan fem.
Jag tar med mig jobbet hem och är nu lika förvirrad som
jag var innan jag blev hemma, det känns inte ett dugg 
bra må jag säga. I morgon blir en lång dag och leverans
av blommor som tar några timmar.
För hoppningsvis är middagen serverad när jag kommer
hem efter jobbet, fy fan va skönt och underbart mitt i
veckan. Så här bra borde man ha det varje dag.
- Kock sökes !

Jag är less, jag vill ha det här, och gärna detta i malaysia
eller thailand nu nu nu nu nu. Jag vet vad mitt mål är om
ett tag;






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0