'



Jag smuttar på jordgubbar, Hallon, Grapefrukt och en kopp te
med några cashew nötter till. Hur mysig är inte jag liksom?!
Känns skönt efter 2 dagars sjukt bra träning och sjukt bra kost
att få unna sig något när lite av sockersuget kommer fram så
här på kvälls kvisten.
Jag ska på en andra intervju  och gissa om jag blev glad när
dom ringde idag. Håll tummarna för sjuttsingen, det här är jag
så sjukt värd så det bara bubblar om det.
Jag undrar så hur morgon dagen blir just nu faktiskt, känner
mig nästan lite ring rostig efter 4 veckor. Jag har det i blodet
och andra sidan, eh de där fixar jag!

Nu Elsas värld, min nya bibel, och sen nanna kudden lilla.
Justfan, jag har glömt tvättfan, nu igen, jobbigt. Sov Gott





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0