'



Jag tog en tripp och la på mig en bränna efter jobbet,
att somna i solariumet är det bästa som finns alltså.
Speciellt efter en stressig dag som denna och i morgon
hoppas jag på dubbelt upp, jag är sugen på att super
sälja. Men en sak är säker, traditionella grejer och skit
tråkiga kunder tänker jag hoppa över. Förnya er ett steg,
teknikern går frammåt och det gör även skapandet på
det, VÅGA VÅGA VÅGA!! Kom igen för fan.

Nej, nu ska jag göra min balkong superfin nu till hösten
och sen städa/diska/ni vet sånt där/skit göra/ som behöver
göras. Det blir en tidig sänggång, jag ska upp och power-
walka i morgon bitti och efter jobbet blir det träning för
fulla muggar. Jag behöver mycket sömn inatt känner jag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0