Tisdag morgon


Årets första svamp plockning blev av i går, efter två
timmars letande hittade vi en stor guldgruva och vi
skrek och blev som galningar. Rev upp all mossa vi fick
tag i plockade precis alla fina kantareller vi kunde komma
år. Som barn på nytt. Underbara skogs luft och underbara
skogs liv, det är så hällsosamt och stärkande liksom.

Nu sitter jag med gröt framför nyhetsmorgon, jag gillar
nyhetsmorgon, det är mysigt.
Min man sitter där och ler och väntar på mig medans han
läser upp dagens nyheter, han ser kär ut, jag smälter lite.
Nu ska jag springa och göra mig fin inför honom denna
tisdag och sedan kila till jobbet. Jag hade en timmes sov-
morgon idag och den satt fint den vill jag lova!

Ha en bra dag, det ska jag ha;

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0