There's so easy lovin you, trust you with my heart



Jag har sovit ut tio timmar i natt och jag känner mig
som en människa igen, sjukt pigg och glad igen.
Jag och mamma var på ett friskis pass i morse och
vi skrattade genom hela passet, antigen åt varandra
eller fnissade över att instruktören var sexig och hade
en sexig rumpa.
Efter ett ikea besök och en massa borrning hemma
hos mig har det hänt lite små saker och jag vet exakt
hur jag ska göra med vardagsrummet nu, det kommer
bli kanon snyggt när det är klart.
Nu lagar vi mat tillsammans med Ronan Keating och
skrattar över ett glas vin, jag blir nästan tårögd av att
vara här och mycket nostalgisk faktiskt. Jag saknar
hemma i brooklyn lite på ett mkt konstigt sätt jag aldrig
kännt förut.. Jag är lyckligt lottad som har er, ni är
min familj och jag känner mig/blir mycket stark när
jag är tillsammans med er.

Glöm inte att rösa i morgon för tusan, jag vet precis vad
jag ska rösta efter gårdagens debatt. Det är jag glad över!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0