kom ihåg, du är aldrig ensam fast du tror du är det



Sitter i brooklyn hemma hos mami och systeri,
lagat skitgod mat till mig och linn och nu pratar
vi om livet. Vi lyssnar på mysiga bitar och sjunger
med..Väldigt fina bitar som vi båda gillar.
Linn berättar en massa historier om hon varit med 
om på sista tiden (fyllehistorier) och mamma ringer
och är aspackad från fjällen, lika så biffen. 
Ja, vi lever samma liv fast i olika stadier i livet och 
vi vet vart vi ska men vi vet inte riktigt hur vi ska 
ta oss ända dit. Huvudsaken är att vi alltid har varandra
och stöttar varandra i varje beslut. Litet som stort.
 
Jag behövde det här, jag har saknat det här, det
är så fint här hemma. Jag blir nostalgisk som vanligt
och jag är lyckligt lottad som har min fina familj. 
( Även fast det fattas en varje dag och varje sekund, 
sometimes life is hard, but you get used to it i guess
in a strange kinde of way! Även fast du inte vill att det
ska vara så.)
Jag hoppas på en bra vinter här hemma denna vinte
och att jag verkligen kan ta mig igenom den på ett
bra sätt.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0