'



Morgon träning och förmiddags mys hemma hos farmor
har denna söndag bestått av. Jag har cycklat genom hela
stan och nu tror jag att jag kan hela, nu vet jag vart jag
flyttar nästa gång jag tar mitt pick och packa och sticker
till andra bräddgrader.
Fick pussa och gosa av mig med den minsta kusinen på 1,5
år, som dom växter dom små liven. Dom har mycket att
lära men tänk vad dom redan kan, helt otroligt.

Röstningen är avklarad, pjuuh, efter valvakan vill jag inte
höra mer om detta, jag är lite less. Pirr i mag gropen inför
kvällens slutliga resultt faktiskt.
Jag och sofia har käkat skitgod mat hemma hos mig, nu blir
det tvätten och ensam mamma söker och såklart valet va.

En jävligt bra söndag!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0