'



Jag är livrädd, dom ska fixa elementen och har
stökat ner här i dag medans jag jobbat och tränat.
Obehagligt faktiskt, jag menar, hur vet jag att dom
inte luktar på mina trosor och kikar i mina lådor
hur som hellst. Jag tycker man ska få vara hemma
och släppa in dom där gubbstruttarna, dessutom har
dom egen nyckel liksom. Nej, vet ni vad.

Vi var snygga och drog en sväng på stan efter jobbet
jag och frugan. Äntligen en dag att klä upp sig på då
man inte jobbar, dom dagarna är guld!
Bagel på waynes går inte att jämnföra med nått annat,
kalkon och grönsaker såklart, det knullar i munnen det.

Jag l'ngtar till på lördag, då ska vi dansa och vara snyggare
än aldrig förr, yeeess!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0