'


Ledig måndag, alltid lika skönt att vakna upp på.
Solen skiner och det är ljust i min lägenhet jag
kan knappt se under mina tunga ögonlock.
Rolig start, någon har snott min tvätt tid som jag
hade från nio, jag släpade mig upp och kom ihåg,
jag är ledig i dag !!!! Jävla idiot jävel alltså, nej
jag slutar i kören!
Aja, va ska man göra liksom, jag får börja tvätta
vid 11.30 inget mer med det så att säga.

Det blir hård träning och i dag började mitt nya liv
igen, fanken om jag inte ska klara det denna gång.
Så här kan jag inte hålla på helt enkelt!
Känner mig lite bättre efter sjukligheter i dag, får
se på krafterna lite senare.

Ett år sedan nästan precis;












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0