On top of the worl



Vilken vecka, det är redan fredag och den är en ledig sådan.
Trots betalda räkningar, ett höstöga, lite omotivation på jobbet
utan värme i min lägenhet och ni vet sånd som är mindre bra
så är väll det skitsamma!
Jag känner mig fortfarande on top of the world och det känns
så sjukt jävla bra måste jag säga.
Sjukt braa vänner och sjukt braa familj och jag har mat på
bordet varenda dag, jajaja tänker ni, men jag menar måste det
krävas mer än det egentligen för att må så bra som jag gör?!
enligt mig, nej, känner du dig själv kan du förr eller senare hitta
en ljus källa till att du är bra som du är och livet leker varenda dag
framför ögonen på dig. Om du utstrålar glädje och possitiv energi
kan du få en annan människa att le och känna precis samma glädje.
Ofta krävs det precis så lite för att göra en annan människa precis
så glad som du känner dig just denna dag.
Peppa varandra, hjälp varandra och ta hand om varandra. Det är
höst och den är bara att tackla. är det något fel på hösten egentligen
eller är det din inställning till den varje morgon?! Ta en funderare.

Ett spinningpass och en lunch med brudarna på waynes i dag satt
som handen i handsken. Otroligt att vi var lediga samtidigt och jag
älskar att skratta tillsammans med er, ni är såå bra.
Middag och gott till kaffet ute hos mami i brooklyn denna kväll och
ett avsnitt av ullared, vi skrattar tills vi kissar på oss kan jag lova.
En jobb helg lördag söndag framför mig, ni vet vart ni hittar mig:
NU IDOL!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0