'



Vilken jävla dag,
gick till jobbet med ont i öronen, spänningshuvudverk som
inte vill gå över och tjock i halsen utan röst. Känner mig sjukt
vidrig med andra ord och som råge på det står jag såklart själv
som alltid och jobbar med GRINIGA FANSKAP TILL KUNDER.
Fick nyss en utskällning av en kärring för att hon hade behövt
vänta i 10 minuter när jag hade en annan kund innan henne.
Hon gör bort mig och skriker utanför butiken så alla andra blir
helt höpna och undrar vad jag är för idiot säkert. Hon skulle allt
komma tillbaka och säga till min chef vilken dålig jävla anställd
jag var. Jag tappade faktiskt suget och skrattade henne rätt upp
i ansiktet och sa; MED GLÄDJE GÖR DET HON ÄR HÄR I MORGON
FRÅN 10-15!
FUCKING JÄVLA ASSSSSSHOLEE du gjorde min mindre bra dag
åt helvete jävla dålig. Skjut dom jävlarna asså, dom vill väll
ändå bara dö!?!? DDDDDÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ.

Sådär, nu mår jag lite bättre faktiskt.
Tur jag har mina bud nissar som kan göra mina dagar bättre även
om dom redan är det eller inte.
Jag slutar om en timme och måste hem och sova och äta massa
citron och alvedon för jag vill vara frisk till på torsdag då det är
boxning igen, jag vill jag vill jag vill, gudjävel är du nöjd nu?!?!?!?!

Puss



Kommentarer
Postat av: Angelica

åh tussan! stackars dig när kunderna suger pung när man mår skit

2010-10-13 @ 12:04:32
Postat av: Linda

Men då! Hoppas förkylningen är bättre och att du ska ut ikväll :)

2010-10-16 @ 17:28:10
URL: http://lindatheresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0