'


En avskedsfest till är gjord,
4 stycken avsked kommer göras på mindre än ett år.
Soppsäcks partyt var trevligt all dressed in black och
ni vet ju hur den lilla svarta brukar ge ut signaler, grrr.
Kvällen slutade på flustret och det var fan i mig en
av dom roligaste kvällarna på länge när det gäller utgång.
Jag gillar fan flustret, det finns en av varje sort och det
är soft.
Nu är jag tillbaka efter min lilla svacka och känner att
jag skulle kunna stiga till On top of the world igen när som
hellst. Mycket för Lördags myset med mina ladies i går
kväll, det gör en sjukt stark och glad varje gång.
I morse blev jag väckt av mor min och morsmorsan som
över på en kopp kaffe och skruvade upp lite things som
jag behöver. Det gör en också sjukt stark.
I morgon är det måndag och jag är ledig och det betyder
att jag kommer ha sjukt mkt ork att tackla veckan som
kommer. Måndags ledighet är alltid en sjukt stor kuldkant
på vardagen!
Jag längtar till på torsdag, då är det boxning som gäller
igen, jag är såld!




Jag vill också, så mkt att ja tappar lusten helt, jag kommer i januari!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0