'


Tiden springer iväg, helt plötsligt blir det måndag
bara på nolltid.
Den här veckan på jobbet är ganska lugn, eller,
jag har ganska mesigt schema vilket är ganska
skönt ändå. Jag ser fram emot fredag då michaela
och rebecca har sin avskedsfest med TRASH tema
och jag hoppas alla går 100% in för det, det ska jag
iaf göra! Haha.
Jag ser dock inte fram emot att dom ger sig av lika
mkt men är såklart sjukt glad och lite avundsjuk på
samma gång. Ännu en semester inplanerad kan jag
tala om, jag funderar på i Januari att komma ner och
hälsa på mina ladies.

Linda då liksom, hon drar till sälen, så en skidsemester
hos henne kommer defenitivt bli av, lite senare där
efter januari. Jag vill ha sol i backen och lite mjukare
för stjärten att landa på.

Ja, inget intressantare än att jag försöker få tiden att
gå på jobbet just nu, sen springer jag till gymmet och
kör en vända.
På torsdag blir det boxning för första gången på länge,
jag är fan ganska peppad på det asså!



Kommentarer
Postat av: Rebbe

du är så välkommen så älskade vän. <3

2010-10-07 @ 14:11:45
URL: http://rebeccastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0