a kinde of piss liv



Jag önskade att jag var mitt vanliga jag,
den vanliga fungerade Sara som tyckte att allting var kul och
kunde uppskatta allting i mitt liv. Som kunde prata med sina
vänner och verkligen höra vad dom sa och berättade och komma
ihåg vad människor berättade för mig. Ta tag i saker och kunna
planera inför livet och veta vad hon ville och skulle upnå inom loppet
av en rimlig tid. Botten börjar bli grummlig och jag har redan drunknat
flera gånger i min egen sjö av salt vatten.
Det är jobbigt att vara och känna sig själv, men man orkar inte träffa
någon och när man gör det blir det en stor ansträngning och en jobbig grej.

Jag har ju iaf snygga naglar som jag nyss målade neutrala och fina.
Jag kan ju gotta mig med att jag VAR snygg på den här bilden.
Jag har ju jordens bästa vänninor runtom mig som jag nyss pratat
med och gett mig fina råd, Linda och Julia, vad skulle jag göra utan er?!
Ni är fina och bra människor. Ni förtjänar allt gott och det bästa i livet.



I morgon ska jag träna och sola, sola , sola, sola.





Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-11-22 @ 17:39:53
URL: http://lindatheresa.blogg.se/
Postat av: Annica

Vill också ha snygga naglar med de går bara av :(

2010-11-22 @ 18:17:08
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

<3<3

2010-11-22 @ 20:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0