'



Så här fint är det hos mig en söndags kväll
iag har varit på grossisten hela dagen och
shoppas julsaker m.m till butiken och även
lite ny lycka hem till mig.
Vi var även en sväng till ikea jag och Johanna
och där shoppade vi lite smått och gott, tjejiga
saker;


 






Mamma och Syster var här nyss och vi åt mat och skrattade gott
tillsammans. Jag fick en ny fin gardin min mamma gjort till mig
som jag ska ha i köket. Nu är det sådär hemskt ensamt i mitt lilla
hjärta igen, det är inge roligt faktiskt. Inte alls.
I morgon då jävlar, nytt liv, inget skit ner i min kropp och fett ska
föbrännas om jag så ska fettsuga mig själv!!

Spänningshuvudvärk är en v dom jävligaste sakerna i hela världen,
den ska jag nu försöka sova bort, efter en lång skön dusch!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0