'


Half of my heart's got a grip on the situation,
half of my heart takes time...

En lördag av många glada miner och övervägande
rött till pappa inför farsdag i morgon i butiken detta
år, för kärlek och uppskattning.
Jag tänker tända ett ljus för dom som inte har någon
pappa vid sin sida och för dom som en gång hade en
där. Jag tänker tända ett ljus för dom som är ensamma
den här dagen och för dom som inte får känna den
kärlek dom mer än allt behöver.

En tripp till gränby med mig själv vart av i dag, det är
så mycket som sällskap som jag orar just nu. Jag har
bytt ut lite i fönstrena och köpt lite nya ljus, ett steg
närmare mot dit jag vill komma i min lägenhet. Dock
långt, långt, långt kvar ifrån min färdighet.
Blödig som fan, jag kan inte ens prata med min familj
eller mina vänner utan att börja gråta i telefonen, det är
skälet till att jag kanske inte är så himla bra på att höra
av mig just nu... om någon skulle ta illa upp. 

 

Det är faktiskt lite julkänsla hemma hos mig, jag kommer ha finaste
advents ljusstaken i år med mina fina siffror, mys.
Vita hyasinter och vit nerine har fått flyttat in hos mig, lycka.

 




Jag shoppade även nya kaffekoppar och en mysig mjölk kanna till dom,
jag har ett nytt favotit ställe när det gäller inredning; Mique!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0