Long time, no changes


Har nyss tagit mig ur ett långt skönt varmt bad där jag somnade
till ett bra tag. Huden är mjuk och len igen och alla knutar och andra
små knoter är som bortsprungna. Jag som tänkte ta bort badkaret
för att få mer plats i badrummet, hur fan tänkte jag där?! ALDRIG!
Skönt eftersom jag känner mig halvdan och väldigt sliten, hårdrocks
livet är hårt att leva. Haha, vem försöker jag lura?! Juste jag har ju
inget liv just nu, eller jo, fast det är på jobbet.

I morgon är det en ledig tisdag och jag ska unna mig själv lite selt
time på morgonkvisten och ta vara på mig själv så jag känner mig
lite fin i vardagen. Så här års kan man behöva detta mycket väl. Fixa
och förlänga naglarna på Hårkompaniet är första anhalten och dit blir
det en hård powerwalk.
Enda dagen i veckan jag är ledig kan jag inte låta bli att inte tvätta och
städa på, jag önskade jag kunde låta bli, men nu är fallet så att jag
måste om jag vill ha något att ens kunna sätta på stjärten i morgon bitti.
Det är även underbart när hemmet skiner och luktar gott, man behöver
inte oroa sig för att bjuda hem någon eller oroa sig att någon skulle
komma förbi bara sådär.

Jag ska även köra hårt som fan på gymmet och ta en solning efter det.
å och kika lite på fina inrednings prylar till hemmet mitt skulle jag behöva
göra. Jag hittade en prio ett högst upp på önskelistan inför jul i dag, den
är ljuvlig, den är så jag och mitt älskade hem!



ett grottmonster fram till i morgon, då börjar min snygg månad!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0