'



Jag tog mig i kragen och diskade all disk, städade i mitt hus
och satte upp min julstjärna. Jag har tvätt och dammsugning och
lite skurning kvar. Så långt orkade jag inte komma idag, jag får
helt enkelt acceptera det. 
Jag ska ner på stan och mysfika med sara lite senare och göra
något en normal människa hinner med i dag. Jag var lite osäker
på om jag orkade det i morse  när jag vaknade kvart ÖVER TOLV.
När jag pratade med henne visste jag att det är det jag behöver
just idag.
Jag är även nu osäker på om jag orkar gå på Oskar Linnros på
onsdag, mitt hjärta säger ja och min kropp och hjärna säger ifrån.
Hur ska jag försöka samla krafter till på onsdag?!
På torsdag blir det ett planerat möte hos doktorn och jag hoppas
att jag går därifrån lite starkare än jag är idag.

Så här stark;







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0