'



Vilken mysig dag med en massa snööö, jag gillar faktiskt att julen
är på väg lite smått. I år känns det avslappnat på något vis än så
länge. Det är ljust, knarrar under fötterna och är vackert utanför
fönstret! Jag gillar inte er negativa jävlar som i dag vill dö bara för
att ni inte är vana för att det är det första ovädret. Ni vet att det
ändå skulle komma någon gång snart. Kom igen, tänkt possitivt ni
gör er bara en pina att klaga och sura, speciellt för oss andra.
Vilken mysig tid jag fick för mig själv i dag, jag gjorde allt som stod
på listan och det känns mer än bra att allt är avbockat och klart.

Jag gillar det här med att vara husmor och vika tvätt, städa, laga mat
oerhört mycket men bara när jag har och tar mig tid för det. Jag är
inte så illa pinkad ändå och jag kan jävligt mycket om jag får försöka
och göra småfel några gånger. Jag funkar alltid så att jag måste ta
tag i det när jag får för mig det och det spelar ingen roll om det går
några dagar utan när jag väl gör det gör jag det totalt felfritt och så
jävla bra. Ingen press och stress. Passar in på mycket. Känner du igen
dig?

Jag har en taco date på tordag med en vännina som jag ser fram emot.
Våra dater blir alltid av utan någon skruvar på det hela och det gör mig
väldigt varmt om hjärtat att veta. För jag gillar att mysa, jag är en mysig
tjej. Jag är dessutom hemligt kär numera... :)




Och snart är det dags för det här, med den bästa, i år ska vi fan köra
gärnet inte sant?!





Kommentarer
Postat av: joooeee

Om vi skaaaa!

2010-11-10 @ 19:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0