En bajskorv i ansiktet på Uppsala!



Jag åker iväg på lite rehab till teneriffa på tisdag,
jag längtar till havets brus, långa sandstränder och
vackra kvällar. Jag behöver tid att vara för mig själv,
kunna tänka och inte tänka på någonting. Ett liv utan
stress och utan måsten runt om kring mig. En vecka
till att kunna andas, hitta glädje och ny styrka jag kan
använda dom kommande månaderna som kommer.
Jag åker såklart också ner för att träffa några av dom
härligaste tjejerna i världen!

Ska jag vara ärlig så är jag sjukt orolig just nu, jag, JAG
ska flyga helt själv och ta mig dit utan någon att kunna
vallfärda mig när jag går höger istället för vänster fast
jag vet att jag ska gå vänster.
Dessutom kan jag inte tänka på 2 saker samtidigt och
jag glömer det mesta på 5 sekunder.
Vafan, jag hamnar väll där jag hamnar då, det här är nog
jävligt nyttigt för min självkänsla just nu, den lilla jag har.

Nej, nu ska jag ta ett piller och somna in och hoppas på
att lite av min inre stress och yttre stress lägger sig ett
tag. Hur ska jag annars kunna packa, jag känne redan
nu att jag vill spy och har spännings huvudvärk över ett
måste och planerande. Jag kanske skämt och sido i all
förnedring kommer fram med endast en resväska full
utav mina egna spyor på Nordireland?! Om jag överlever
så vet jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0