-



Dagen gick på halv fart, inte så ffektiv som jag egentligen
skulle viija vara. Men det är bara att acceptera och ta nya
tag i morgon.
Jag hade då istället sjukt mkt ork på gymmet i dag, marathon
är verkligen någonting för mig, jag vill verkligen typ krypa
död ut från gymmet och köra ur allt ur kroppen när jag väl
tränar. Va fan får jag all undermedvetna energi ifrån ibland,
jag överraskar verkligen mig själv!
Så gick man hem och åt middag, alldeles för sent, och så var
man lika fet på fem minuter igen, vafan ska man äta när man
tränat för att gå ner i vikt?! Man kan ju fan inte somna hungrig!
Geee miiig  TIPPS, NUUU!!

I morgon blir det tjej kväll i Gallerian mellan 19.00-21.00 och
då har vi fina erbjudanden, så kika in. Det är även klädbytar
kväll så rensa ur garderoben och byt kläder med varandra vet
jag. Nått måste du ju ha ledsnat på, inte sant?!?!

GODNATT
i morgon är en ny underbar dag i ditt underbara liv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0