-


Ledig onsdag, behövlig ledig onsdag som alltid.
Nyss varit ute på powerwalk, burr va kallt det var
i dag, dock väldigt vackert. Tvättar och har tagit
ner mina utemöbler till källaren och sånt där jocks
som man får fixa med när man just är ledig. Ibland
tar det emot men inte idag, som tur är.
Har köpt lite fint nytt till hemmet och min adventssjustake
är redan på plats, det fattas bara vit mossa titt botten
av fatet.
Senare ska jag umgås med en mycket god vän som
jag inte sett på mkt länge, eftersom jag inte har någon
fritid dessa dagar annat än att jag bor på jobbet så
känns det otroligt lyxigt måste jag säga. Äta lunch på
stan och senare gå och simma och basta och ta hand
om oss själva. När kunde jag senast titta på kläder eller
ett parnya skor till mig själv? Kommer inte ihåg alls.
Idag kan´jag även sätta på mig ett par high heels och
det är min vardagslyx, jag orkar till och med anstränga
mig för att vara fin i dag, Guldkant på vardagen!



Jag är sugen på det här i kväll, mmm det knullar i munnen när jag ser dessa rackare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0