Söndag, min lediga söndag!


En powerwalk på fem kilometer denna
söndags morgon satt fint. I kväll blir det en
fem kilometers sväng i spåret, de ska jag se till allt.

Nu ska jag in till stan för ännu några lägenhets visningar
och jag pallar typ inte längre, ge mig ett hem bara för i
H****te! Dessutom har jag offisiellt blivit utkastad från
mitt hus denna morogn av min egen mor. Det är dags,
ni hör ju bar.
Linn fyller år på onsdag, det blir till att shoppa klart hennes
present också, en sväng förbi gränby skulle sitta mysigt till
tycker jag. Så får det bli!

Jag ska på torsdag avfärga mitt hår och lägga i ny färg osv.
ni vet en evighets prossedur.
Jag vill typ bli lika ljus som gynning på denna bild, men frågan
är om jag kommer att passa i det eller inte??! Det var ju
ett par år sedan jag hade något ljust på skallen och mamma
tjatar förbryllat om att hon vill ha en blond dotter tillbaka.
Jag börjar nästan få dåligt samvete, hon har ju redan en, Linn
räcker inte det!? mycket vili ha mer, så kommer det alltid vara
man nöjer sig inte i första taget.




Ja, om jag såg ut så där så nemas problemas liksom.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0