'


Godmorgon alla sjuksovare, upp och hoppa era slashasar!

Det är freeedag och på en fredag känns allting mycket lättare
på någe vis, för mig gör de det i dag.
Morgon gröten smakar ljuvligt i munnen, mycket äppelmos i dag
för lite kväljning allt ändå jag fått.
Jag jobbar bara till två och efter det blir det inensivt på gymmet
vill jag lova, tränings helg kom fortare än kvickt.
Jag känner mig lite mör efter ett jävligt jobbigt spinning pass i
går, skönaste instruktören någonsin, skavsår vill jag lova
bultar och slår, hahahaha.
Så det blir ingen cyckel i dag for sure.
Nej, vafan jag har skit brottom, ni vet j uhur jag fungerar, stress
kan blir hur som hellst och tid, vad är tid?! bara en klocka på väggen.

Hej Hopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0