'




Mitt hår är som ogräs och jag vill inte klippa bort det, men jag står inte ut.
Jag tappar hår som en sate och det ligger överallt i soffor på golven bland
tvätten hundra tals i sängen och inte nog med det...
Det fastnar i byxorna, i trosorna, i maten, i munnen, i saker jag går förbi
och det fladdrar så fort jag går utanför dörren och jag blir blind.
Det värsta är att jag älskar det och har kämpat så sjukt länge från mitt korta
parge linande hår och lovat att jag aldrig mer ska klippa av det..!?!?

Jag har i dag invigt spåret och vilken löpar känsla jag fick uppleva.
Dom fem första gick som smör, även dom tre sista, nu är jag död och orkar
inte ens stretcha eller duscha knappt.
Jobb dagen var lugn och jag kände mig inte på topp, kanske för att jag känner
mig sliten och trött, jobbar HELA VECKAN UT. Endast ledig på fredag efter klockan
två på dagen och det tär på krafterna att veta det. Otroligt mycket ibland.
Det här blir min Fett förbrännings helg och cash is king helg, det kan ju behövas
å andra sidan.
Just nu budas det för fulla muggar, men jag har redan börjat leta vidare, folk
sitter på miljon efter miljon this days. Har jag glömt bort att det är år 2010?!
Jag tror fan det, jävla 40-talister hela bunden! haha.

Nej, godnatt, i morgon är det upp i ottan för löpning!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0