'


Valborg var dunder och kvällen avslutades
med mat och vin på åkanten och efter det
dans och ännu mer vitt vin på saluhallen, eller
va det nu heter. Samma soppa!
Ni vet känslan efter en sån där riktigt bra och trevlig
kväll, man vill nästan göra om den på en gång dagen
efter och ler för att den var så otroligt härlig.
Första gången på länge jag har roligt när jag gått ut,
vilket inte är så ofta heller vill säga.

Dagen har spenderats skedande med min syster i soffan
framför one three hill marathon och hon mår defenetivt
som hon förtjänar. Skylle dig själv Flickebarnet lilla. 
Det är bara Lördag, hur skönt är inte det på en skala och 
jag är ledig hela helgen, både lördag och söndag :)
Uuunnderbaaaart!!

I morgon blir det en springtur i ottan och sedan in till stan
med mor min, vi ska på lägenhets visning halv tolv. 
En 1,5 på 48 kvm och hur fräsch som hellst, hålles tummar
och tår vill säga om lusten infaller. 
Nej, dusha, sällskapa med dom här hemma och sova står 
på schemat. Jag är nära döden, trött som en liten apa.
 

 

Den här veckan har aldrig varit så jobbig som någon,
för jag saknar och behöver er. Kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0