'



I FEEL ON TOP OF THE WORLD OCH ÄR SÅ GLAD OCH ÄLSKAR
LIVET ATT JAG SNART SPRICKER, DET NI, UNDERBART INTE SANT?!

Har tränat två dagar i rad, hård träning och ny start, inte ätit ett skit
och jag vet att jag ´kan klara det här. Jobbet är bara underbart och
roligare kan man inte ha.
Jag har umgåtts med dom bästa hela kvällen och natten och även fått
spenderat morgonen med en av dom.
Jag har sparat sjukt mycket pengar och nu jävlar ska jag vara rik till
sommaren och sedan flytta till en egen lya...
Nu ska jag bara skaffa mig något att se fram emot, nått roligt, nått
sjukt och galet kanske, eller bara nått bra liksom. Ni vet de där!

I morgon blir det tidig tidig träning och sedan jobb för hela slanten....
Ha en lika bra kväll som jag!
Jag älskar mitt nya liv så jävla mycket.
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0