'


Vaknade tidigt, vilket är det nya jag, ledig som jag var
och det blev en färd in till stan.
Ikea blev första stoppet, jag åker aldrig dit en söndag vid
lunch tid någonsin igen!
Massor utav ungar, flera tusen, som skriker gråter hörs och
är klättrar överallt, på en själv, tappar bort föräldrar springer
ivägen och sky långa köer till maten YOU NAME IT!
Jag svettades, mamma svettades, alla kastade i oss maten
och sprang ut därifrån...
Jag började ap skratta när jag tänkte på paniken J och P skulle
fått om dom var med, åk inte dit för all del en söndag!!!

Påsk panik i helgen i butiken, armbågar, trängsel och full rulle
gjorde lördagen otroligt trevlig.
Jag älskar lördags kunder med pengar i plånboken som dom
gladerligen spenderar hej vilt och inte snålar för fem öre.
Det är ju så mycket roligare att göra exlusiva saker och kunna
packa på er merförsäljning vilket ger mig mer klirr i kassan.
Påsk hörrni, hur firar man den igentligen?! Som barn kanske.

Nej, nu ska jag coola ner några hekton för jag är fortfarande
super stressad efter helgen över lags.
I kväll blir det en tidig kvällsgång känner jag på mig, hyfsad iaf.
I morgon är det jag som börjar mitt nya liv då pillerna är slut
och jag får börja träna igen, sista april 55? Den som lever får se.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0