'



I morgon får jag börja 10 i stället för 15 och jag
blev lycklig för en stund.
Lönebeskedet kom i dag, jag är inte alls nöjd med
siffrorna. Dock väntas mer den 27:e och den sista.
Men ändå, jag vill ju kunna spara så sjukt mycket
mer denna månad. Thailand väntar ju på mig och
bara längtar tills jag dimper ner på stränder runt om
i landet har jag hört.
Jag skulle verkligen behöva komma iväg någon stans
just nu, en semester skulle sitta fin fint! Glömma och
börja om på ny kula, brun som fan ja tack.

Ledig dag, jag har inte gått utanför dörren fast det
varit ganska fint väder. Jag känner mig som den
tungaste knarkaren i stan och även den fetaste och
mest värdelösaste människan i hela landet.
Smärt gränsen är i dag ganska låg, vilket glädjer mig
och jag räknar med att kunna börja träna till helgen.
Jag har ju bara en månad kvar till mitt mål snart denna
månad.
I kväll är det iaf Roomservice, se en gnutta glädje för
ett tag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0