'



när man tror allt ska bli bra slår det om och
blir ännu mer jävligt och ännu mer smärtsamt,
jag förtjänar fan inte det här!
två operationer på fyra dagar och jag som inte
gjort någon tidigare, helvetet forsätter väll efter
detta med kan jag tro. Jag hoppas inte på nått!

i dag är det en riktigt jobbig dag,
jag saknar mina tjejer som är ute och lever livet
nått så fruktansvärt mycket.
Undra vad dom gör just nu?!

Jag har ont så in i helvetet och jag menar titta
ut, jag kan fan inte sitta inne och kämpa hela
dagen för mig själv.
Farmor fyller år och jag ska försöka snigla mig
dit en stund, om det så blir en kvart eller tio min!
Jag har fan inte haft ett normalt liv på tre månader,
när fan ska jag få göra det jag vill en enda dag!?
FRUSTRERANDE!!
Nog med gnäll för min del...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0