'



Det kanske inte var så smart gjort av fröken köppä att
gå och spinna när bedövningen fortfarande satt i och
efter allt jag knarkat i mig i två dagar för att bedöva...
Nu släpper bedövningen och den dödar mig riktigt hårt,
det var det här jag var rädd för, man ska aldrig säga
aldrig.

Men och andra sidan var det skönt, Jonte ponken höll
i passet och han klarade sig galant. Det var ett bra pass
och det dödade mig efter mitt uppehåll.
Vi är ett skönt gäng som spinnar, glada och vi peppar
varandra.
Det känns as skönt att vara back on track. Jobbet var segt
och det hände inte så värst mycket må jag säga, en
helt vanlig dag liksom...
Jag längtar till Påsk och få påsk pyssla i butiken med
diverse ideer, vi tjuvstartade i dag faktiskt.

I morgon blir det morgon träning på friskis för omväxlingens
skull, ska bli roligt. Jag älskar nämligen det gymmet!
Sedan jobb, men börjar inte förren 14.30, lyckost på mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0