'


Uppe i ottan en tisdag känns bra, jag känner mig pigg och kry
förutom lite smått värk i magen.
Jag ska nu efter en morgon promenix in och hjälpa mormor till
vårdcentralen och ett läkar besök.
Den här 90 åriga damen tänkte kasta sig ut med sin rulator på
alla is gator i svartbäcken och med ett knäckt ben dessutom.
Va är det för fel att tycka att färdtjänst inte är något bra?
Jag menar, se det som en taxi fast jävligt billig, det är väll inget
negativt och dessutom kan hon ju ta sig hur långt bort hon vill
med en taxi och även tillbaka hem.
Mormor lilla...

Efter det blir det Nautilus och gå gymet innan ett pass på cyckeln
som var ett tag sen nu...
Lunch träning är skönt då man inte börjar förren 14.30 denna dag.
Lycklig för att det är sol och för att det är en ny start på ett nytt
liv...

Ha en bra tisdag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0