'



Hormon rus och typiskt mig nummer två;
Jag har tappat plånboken ute på gården och den har snöat bort.
Undra hur länge jag får vänta tills den kommer fram, april maj?!?!?
Alla i familjen har tippat, jag känner mig rejält skuldsatt redan nu.


Linn har åkt iväg till sälen och det är tomt i här hemma, hon ringde
nyss och hon har det skitbra.
Satt på en stor sportbar och tittade på fotboll med några nya vänner
hon lärde känna i skidliften då hon jobbade i dag. Män för mig liksom
tanken slog mig ganska snabbt, drack öl och skulle snart få skjuss hem
till stugan för att hon skulle jobba i morgon bitti.
Hon hade åkt skidor halva dagen och några hundra dagars åk till lär
det bli...
Fint väder, härligt gäng till grannar och många fumliga i liften.
Ja, jag kanska räknar upp detta för att jag är otroligt avundsjuk, men
men närmare eftertanke ändå; Jag är sjukt trött på snö och kyla nu
faktiskt... Skulle inte pallat just i detta nuet.

Jag hoppas på en god natts sömn denna natt,
natten innan sov jag två timmar ca och när jag skulle till jobbet i morse
känndes det som om jag gick i någon annans skor. Johan blunds pjucks.








Kommentarer
Postat av: linney

va fin du är systra mi :)

2010-03-11 @ 19:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0