-


God morgon söndag!

Efter att ha vaknat hundra ggr i natt ät jag på benen för
lite frukost som skall ge mig energi för dagen.
Det blir färgning, klippning av lugg m.m och shopping som
står på schemat. Jag är sugen på att åka till gränby, det
var länge sen nu.
Sedan ska jag döda mis själv och mitt fett med en riktigt
långt och svettig hård träning på gymmet, i morgon börjar
mitt nya liv. Jag blir lycklig när jag tänker på det, äntligen!

Ha en bra söndag raringar


dock för att jag ser ut som en liten flicka här, men det kan
bara inte hjälpas sörrni.


Kommentarer
Postat av: Carro

Du är så vacker du är så fin, du är som socker mitt lilla glin!

2010-03-14 @ 23:08:26
URL: http://www.nogg.se/carolinef
Postat av: Linn

älskar dig syster min, du är vacker.. hoppas jag kommer bli lika snygg <3

2010-03-20 @ 03:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0