-


Whitney var över förväntan och det är fan så jävla grymt
att jag sett henne, det slog mig i morse när jag vaknade till
liv efter några få timmars sömn.
Vilken kvinna, vilken röst, hon har det, hon har alltid haft det,
hon tappar det aldrig. .. typ.
Det var underbart att tillbringa kvällen i stockholm för en gång
skull med mina manliga vänner. Thank you.

Jag kommer till min slutdestination där jag skall tillbringa natten
tröttare än någonsin, jag öppnar porten skuttar in och tänker;
Säng yes, säng yes, säng yes, sova sova sova uuunnnderbaaaart!
Jag möts av hög musik, fullare än fullast människor och en stor
kanival av maskerad folk som hoppar runt med horn på huvvena.
Ni är mysiga och ni är underbara mina vänner, ni förlänger mitt
liv med ett gott skratt varje dag!






-

 

 

 

 

Nej, godnatt, i ottan är det träning och solning som gäller så jag måste
hinna med att sova ett par timmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0