'


En tuff och hård dag på jobbet, folk är galna, det ända
jag tänker är på hur jobbigt det måate vara att fara runt
på alla skolavslutningar och allt var det innebär med att
sluta skolan i yngre dagar.
Men jag ändrade snabbt tanken, fan va mysigt och underbart,
det är sommar det, skolavslutningar.
Morgon träningen var as skön, hann till och med sola innan jobbet.
Jag älskar att var auppe tidigt på morognen och hinna piggna
till och ha lite tid för sig själv.

I morgon har jag två brudar jag ska göra, jag har kramp i
magen och är jätte nervös. Som alltid. Ingen sömn i morogn
natt känner jag på mig. Men resultatet blir förhoppningsvis
bra.

Jag är sååå ledig på söndag,
det ska firas med partaj i form av inflyttnings fest hos brudarna
i luthagen.
Jag har jordens sexigaste high heels, ni kan bara inte missa
mig på lördag,inte någon stans. Jag kom på att man inte går med
skor inne här i sverige, eh skit samma va ;


 
 

jag vet, jag dog också väldans mkt alldeles nyss!


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0