SOMMAR


Mitt liv är harmoniskt just nu, det finns bara en sak som fattas.
Jag ser fram emot många saker just nu och det gör mig glad,
otroligt glad varje dag;

*Flyttar  senaste den 1;a juli

*Midsommar på kråkås med sol bad nubbe kärlek och gemenskap

*Efterlängtad semester efter midsommar ett par veckor

*Resa ner till Götet och träffa hjärtat Lizette

*Barcelona i aslutet av aug eller sept med dom bästa

Veckan har gått snabbt och jag kan ju inte säga att jag tagit det lugnt
i första taget, då ljuger jag stort.
Det har blivit mkt vin, sång dans och gemenskap. Sommar kvällar är
bara något av det bästa som finns. Värmebölja också tack.
Liten resume (lmed lånade bilder);


 
  Så mkt har jag att göra på jobbet
                                                                           att jag kan upptadera lite här och 
                                                                           lite där. Semester, jatack!








Kommentarer
Postat av: liz

längtar tills du kommer snygging!

2010-06-22 @ 09:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0