'


I morgon klockan 19.00 tar jag semester,
inte bara det, åker ut till kråkås för att fira midsommar också.

Väskan är packad och det jag just i detta nuet är mest sugen på
är att paddla kanot och åka båt.
Mitt solande och drickande gick i diket i dag efter doktorn som
pekade finger och sa aja baja du har "pesten" som jag kallar den.
Vi får väll se sa blinda sara när hon skar av sig ögonlocken tänkte
jag snabbt. Pencelinet kan jag väll börja med på söndag!?
Jag tänker bli brunare än brunast, bada mer än vanligt och njuta
av varje sekund...
Till saken hör att alla hundra människor jag umgåtts med kan ha
blivit smittade; så se upp och titta efter noga om något symtom
uppstår, då är det ni som måste springa till doktorn ögonen böj.
Alvarligt faktiskt för er som inte tar mig seriöst i detta nuet!!

Glad midsommar alla nära och kära, kärlek till alal där ute,
förra året på kråkås;








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0