'


Startskottet har gsnart firats av inför den sista kvarten på jobbet,
mer att göra än i går, dock hinner jag hänga här nu igen...

Jag ska til min kära farmor och hälsa på i dag och äta en bit mat 
inte bara det utan
träffa alla mina älskade små barn också. Kusinen ringde i dag och saknade
mig. Va gör man, jo man åker och hälsar på och pussar av sig på
dom små. Samtidigt som man är otroligt stolt och helt betagen av dom
små liven känner man sig väldigt hedrad av att dom ringer och saknar
en.

I morgon låter det som o det klinga stort någon stans i staden, jag känner
mig inte på topp för senare bravader och ser förjävlig ut i ansiktet, men lite
tårta har väll inte en enda kotte tackat nej till ?!
Om jag överlever pesten tills dess vill säga...
Först måstre jag packa i morgon, reser till kråkås på torsdag kväll, underbara
älskade kråkan! Jag hr pirr i magen och önskar ja vore där nu, kärlekens
oas och gemenskapens källa.
Juste, kom på att jag i morgon måste till systemet för att bulla upp inför den
stora kvällen. Fan, jag hatar systemet, faktiskt. Onödigt dyrt ställe.

Nej, nu har jag fördrivit tiden så jag ska väll börja packa in och sedan äntligen
sätta den gyllene nyckeln i hålet och dra ner det gnälliga gallret och säga
Kollarvippen tills i morogn, så hejdå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0