'


Jag är lyckligt lottad som får ha ge och känna riktig kärlek,
få mat på bordet var jag än befinner mig och får tak över
huvudet när jag väl behöver det.
att få känna av denna underbara svenska sommar när det
är som bäst...
Men det bästa är att jag får spendera den med alla mina
älskade babytiones/babychiones som är mina närmaste
små krabater och gör livet så fruktansvärt lätt.

En liten smy titt på en bråkdel på början av sommaren;


 
.. parken och ett avsked...

 
tjejerna kom hem från utlandet

 
min vackra syster fyllde 18

   
årets första grill


va hände är frågan?
 
whitney houstone med mina favorit män

  
  
midsommar på kråkan

 
som bara vi alla tillsammans kan!


sol, bad, sek, vatten, brunhet allt som har med semester att göra...


och mycket mycket mer där till vill jag lova,
Sommaren gör livet lätt att leva







Kommentarer
Postat av: rebbetione

bra sammanfattning där köppism more to come. <3

2010-07-09 @ 17:04:40
URL: http://rebeccastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0