'



Lördagens bestyr,
en löpar runda på 8 kilometer och invigning av
Röborundan sedan jag flyttade in i min lägenhet.
Nu inväntar jag bara dom två sista timmarna innan 
stängning och sedan blir uppvärmningen en promenix
hemmåt. 

Ett mål, ett välbefinnande, en själv känsla, ett
självförtroende och mycket mer att fylla på den
där listan.
Jag ska ta mig dit, jag ska nå mitt mål och jag
tänker fan inte ge upp, hur lång tid det än tar, tar att
få tillbaka den där gnistan jag hade innan sommaren.
Jag menar, vädret gör en depprimerad och trött,
jag vet. Ta fram det bästa ur dom tankarna och den
tröttheten och tänk om, hur kommer du att känna
dig när allt är över? När du gjort det jobbiga som bara
försvann fort under några tramp och kilometer?!
Stolt och jävligt bra skulle jag tro!
Ett steg närmare och din styrka kommer byggas på
tills du är tillräckligt motiverad till att inte tänka bakåt
utan frammåt.

Så följ med mig i kväll, vi kämpar tillsammans!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0