'


Helgen är över,
måndags morgon på jobbet med en kopp kaffe i handen
och en ostfralla. Precis, jag har varken frukost eller
lunch som det ser ut i mitt kylskåp. Jag ska gå och handla
efter träningen i kväll tror jag nog.

Tacos hos sofia i lördags och ett par glas vitt vin i spö-
regnet satt väldigt bra.
Det är roligt att prata massa gamla goda minnen som vi
alltid tycks göra nu för tiden, och även nya.
Birger kallade även fast det inte gick att ta sig ut, det fixade
100 000 så bra och vi var där på 0-tid som  vanligt.
Ni kan det där; Lite dans, lite snack, lite häng, lite skål,
många skratt, , lite bråk, någon blev kvar, någon gick hem
osv. En trevlig kväll !

Denna vecka hoppas jag på ganska hyfsad ledighet, jag
skulle behöva sova ut efter denna helvecka på jobbet.
Okej, jag har det inte värre än dom som jobbar natt, jag vet.
I dag är det sista målardagen och i morrn kommer min soffa,
blir det ledighet i morgon ska jag åka och shoppa lite tror
jag. Jag tar min cyckel, den är en jävligt bra finess, billig
också.



Together on the dancefloor.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0