'


Jag har ju bästaste vännen i världen alltså,
hon kommer förbi jobbet på förmiddags kvisten
med en kopp kaffe i handen till mig och henne.
-Jag tänkte på dig och hur du hade det på jobbet!
Hon gör massa ärenden till mig då jag är bakom
lås och bom på jobbet och man blir glad varje
gång man ser henne. 
Jag har tur som har en så fin vän, det är dom små
sakerna som räknas och betyder mest!

En dag på jobbet med saker att göra,
okej inte just i detta skrivandet. Men ingen brådska
liksom. Brudbukett skall göras, en lovely pink and
white kinde of cup cake inspirerad. Hotellet ska ha
en massa tjaffs och sen kommer det en leverans
som skall packas upp.
Tummen upp för fredag och en bra dag på jobbet,
vafan har jag och klaga på egentligen!?

I kväll blir det grill hos Sara i örban om planerna
går åt rätt håll och bilen startar. Jag tänker slå på
stort och grilla korv med bröd, mumms!








Kommentarer
Postat av: Carro

Du är fin!

2010-07-23 @ 13:32:24
URL: http://www.nogg.se/carolinef

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0