Back to Buisness


Första dagen på jobbet i dag,
känns roligt och skönt samtidigt som det är dött.
Mycket har hänt under den lediga tiden och det är
svårt att komma ihåg allting, så skit i det liksom.
Sommaren och semestern och allting hitills har
varit så sjukt bra!
Något som är ännu bättre är att jag sticker till Bacelona
i slutet av augusti torsdag- måndag. Ni hör ju ?!?!?!?!?
Galet, bara massa ladietiones med på resan och ni
kan ju tänka er alla Sexytiones där nere, det ni.
Tänk er ligan storma fram och upptäcker allt som staden
har att erbjuda, kommer bli riktigt bra!

Min nya adress är nu mera; Svartbäcksgatan 101D
som ni alla redan säkert visste om.
Jag älskar min lägenhet väldigt mkt, men jag ska ta
mig i kragen och måla lite i vardagsrummet och köpa
mig en soffa och allt i veckan, jag får klämma in det
helt enkelt, jag som är så jävla mkt ledig liksom.
Jag måste ju kunna ta över mina fina människor på
en bit mat och sånt dära mysigt.

Butiken är kaos pga. ombyggnad och jag får panik
på rörighet,plåtter och skit här och där och sånt som
blir. JAg får försöka tänka bort det ...
Jag jobbar själv denna vecka fram till på tisdag utan
"lunch och utan toa" och just i detta nuet kanske inte
semester var så dumt ändå. Jga överlever alltid.

Kosrs i taket, det kommer en kund, back to business




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0