'


Afterwork pass på Nautilus efter jobbet,
vi kämpade på som bara den och det var otroligt skönt
att träna sent denna afton. Inte därifrån förns stängning
vid 21.30 tiden och utkastade blev vi allt.
Jag gillar sånt här, kvalitets tid med en vän och samtidigt
träning på det. Små saker gör mitt liv mkt lättare just nu
än dom där stora, ta hand om varandra och kämpa tillsammans.
Tränings vecka för min del, gymmet tidigt i morgon bitti
står på schemat!

Jag väntar natt besök i form av en bortsprungen syster,
jag menar john blund knackar mig snällt på ögonlocken
så nu får hon allt ta och komma hit innan jag faller i dvala
och inte orkar öppna varken ögon eller dörr..

 

Jag hatar att sova själv!!


¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0