:


God Morgon,
en härlig fredags morgon började bra med en
försovning, men det var lugnt, jag ställer alltid
klockan så jag har tid tillgodo.
I dag är det lugnt på kund fronten än så länge
och jag försöker komma på nått jag kan roa mig
med, bloggen, ja så fick det bli.
Lönen har väll för dom flesta rullat in men plån-
böckerna verkar vara tomma och förseglade med
hänglås.
Jag ska köra mer försäljning som attan i dag,
ingen kommer varken in eller ut utan att jag packat
på dom det där sista "måstet". Haha jag låter som
en hemsk människa.

I dag ska det köpas färg och i morogn blir det slipa
och måla som står på tapeten efter jobbet.
Sånt där mans göra är skitkul ibland, känna kontroll
över sitt eget.
Fattar ni, sen är det en fondvägg som skall upp och
sen kommer min soffa på tisdag. Det börjar likna
ett hem mer och mer istället för en flyttkartong.
Den sista finishen är sedan i vardagsrummet ;

Riva eller ha kvar barbordet?
kuddar
filtar
lyktor
tv
ev. matbord m. stolar
matta
taklampa
gardiner
Det kommer bli riktigt bra, tror jag iaf.

I kväll blir det vin och jag är så sugen så på en flaska
ekologica så ni anar inte.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0