Sista dagen på veckan


Solen lyser utanför mitt fönster, det finns något slags hopp ändå.
Det är så där vitt vinter vackert när det glittrar mot husen och 
marken, nästan som i en dröm... 
Jag är sjukt glad att just jag var ledig denna söndag eftersom jag
var inställd på att jobba. LYCKANS OST!
Jag ska ägna min lediga dag till att städa upp i mitt kryp in och
dammsuga för en gångs skull, det händer inte ofta det.
Sedan bär det in till stan för ett spinning pass och kankse lite simmning
på det innan jag avslutar kvällen med en kvälls fika tillsammans med
mina damer och lite söndags ångest. Ännu en vidrig söndag, haha.

Lite ny lycka i garderoben;

   

Nästa helg är den stora lördagen, kanske skulle kunna funka..




   


  

Vår färger och vår mönster...


  

Tränings bralla, den skönaste som finns, nu även i blått och jag var
bara tvungen, lite fräck så där...



  







Kommentarer
Postat av: Jessica

Den svarta bhbodyn, vart är den från? Puss<3

2010-01-31 @ 14:44:32
URL: http://jessicamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0